Kierownik magazynu sklepu meblowego – co robi?

magazyn z meblami

Kierownik magazynu sklepu meblowego w codziennych sprawach zawodowych musi sobie poradzić z wieloma wyzwaniami, wśród których mieszają się aspekty zarządzania zespołem, logistyka obsługi całego magazynu, kontakt z innymi działami firmy, a w mniejszych magazynach nawet obsługa telefoniczna klientów dokonujących zakupów produktów znajdujących się w magazynie.

Jak może wyglądać typowy dzień pracy kierownika magazynu w sklepie meblowym?

Kierownik magazynu w sklepie meblowym ma naprawdę sporo pracy. Zwykle jego dzień rozpoczyna się od rozdania zadań wszystkim pracującym na magazynie osobom. Robi to na podstawie wcześniejszych analiz stanów magazynowych, aktualnych zamówień oraz innych statystyk. Nie spotyka się oczywiście ze wszystkimi pracownikami, ale z tymi, którzy pracują bezpośrednio pod nim. W przypadku większych bardziej zautomatyzowanych magazynów rozmowy te mogą nie być konieczne, gdyż wiele wytycznych dotyczących aktualnej pracy jest optymalizowana przez komputery.

Kierownik magazynu pod koniec dnia musi dopilnować, czy stany magazynowe się zgadzają. Oczywiście nie zastąpi to pełnej inwentaryzacji sporządzanej raz na jakiś czas, ale jednak wyrywkowe kontrole mogą pomóc uniknąć “znikania” towaru z półek magazynowych, czy to umyślnie z winy pracowników, czy też nieumyślnie, z powodu zdarzających się pomyłek przy wydawaniu towarów.

Napisz komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.*